COVID-19

Nasze działania w związku z pandemią COVID-19

Procedury bezpieczeństwa

Drodzy Goście,

W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce wprowadziliśmy procedury zgodne z wytycznymi dla funkcjonowania hoteli w trakcie epidemii COVID-19 opracowanymi przez Ministerstwo Rozwoju w konsultacji z GIS.

Procedury są aktualizowane i dostosowywane do wydawanych rozporządzeń i wytycznych stosownych organów. Niemniej jednak należy mieć na uwadze, że w trakcie pobytu procedury mogą się zmienić i będą się różnić od zaprezentowanych w niniejszym dokumencie. Mamy nadzieję, że wprowadzone zasady bezpieczeństwa i higieny w obiekcie Karat ** pozwolą Państwu w pełni cieszyć się pobytem, w zdrowiu i spokojnej atmosferze.

ZASADY I PROCEDURY OGÓLNE

Zapewniamy, że używamy specjalistycznych i certyfikowanych środków do dezynfekcji powierzchni podłogowych. klamek, włączników światła, poręczy na klatkach schodowych.
W najważniejszych punktach hotelu jak i jego częściach zapewniamy płyny do dezynfekcji rąk.
W hotelu dezynfekujemy wszelkie powierzchnie w recepcji, holu, restauracji, windzie zgodnie z wytycznymi GIS.
Na ladzie recepcyjnej zamontowana jest szklana osłona jako bariera ochronna.
Zapewniamy numery telefonów do najbliższych jednostek Sanitarno-Epidemiologicznych oraz służb medycznych.
Nie przyjmujemy Gości w celu odbycia kwarantanny.
W hotelu mogą przebywać wyłącznie osoby zakwaterowane
Zalecamy noszenie maseczek ochronnych w częściach ogólnodostępnych.
Prosimy o zachowanie odległości 1,5 metra względem innych gości.
W windzie może się poruszać jedna osoba za wyjątkiem osób mieszkających w jednym pokoju.
W związku z zagrożeniem wirusem COVID-19 hotel ma prawo do zawieszenia lub ograniczenia usług, które zwiększałaby zagrożenie Gości oraz personelu.

RECEPCJA

Drzwi wejściowe do hotelu oraz pozostałe powierzchnie m.in. klamki, włączniki światła oraz poręcze na klatkach schodowych są regularnie dezynfekowane.
Po wejściu do hotelu prosimy o dezynfekcję rąk w specjalnie do tego przygotowanym punkcie znajdującym się przy wejściu.
Obecność Gościa przy recepcji jest ograniczona do minimum.
Liczba osób oczekujących w kolejce do recepcji w lobby hotelowym jest ograniczona. W zachowaniu odpowiedniej, bezpiecznej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce (1,5 metra) pomaga personel hotelu. Prosimy o współpracę.
Lada recepcyjna, terminal płatniczy oraz długopisy są dezynfekowane po każdym zameldowaniu Gościa.
Zachęcamy do dokonywania płatności bezgotówkowych.

POKOJE HOTELOWE

Pokoje hotelowe po zakończonym pobycie Gości podlegają szczegółowej dezynfekcji według zaleceń GIS i są regularnie wietrzone.
Ze względów sanitarnych nie świadczymy usługi sprzątania podczas pobytów.
Na specjalne życzenie, po telefonicznym ustaleniu z recepcją i pod nieobecność Gości w pokoju, personel sprzątający dokona tej usługi.
Jeżeli istnieje potrzeba jedynie wymiany ręczników, opróżnienia kosza na śmieci lub uzupełnienia przyborów toaletowych prosimy o kontakt z recepcją.
Pracownicy housekeepingu  wyposażeni są w środki ochrony osobistej: maseczki, jednorazowe rękawiczki i środki dezynfekujące dłonie.

RESTAURACJA

Restauracja czynna jest w godzinach od 7:00 do 10:00 i działa zgodnie z zaleceniami GIS.
Przed jej otwarciem sale są wietrzone.
Dla bezpieczeństwa Gości zrezygnowaliśmy z obrusów materiałowych. Na stołach stosujemy ceraty, które są dezynfekowane po każdym gościu
Przed wejściem do restauracji prosimy o dezynfekcję rąk w specjalnie do tego przygotowanym punkcie oraz założenie jednorazowych rękawiczek
Wprowadziliśmy bezpieczne odległości między stolikami i krzesłami w restauracji
Liczba osób przebywających jednocześnie w restauracji jest ograniczona.
Stoły, krzesła są dokładnie dezynfekowane po każdym Gościu.
Posiłki Gościom serwowane są bezpośrednio do stolika, albo w formie szwedzkiego stołu.
W przypadku bufetu szwedzkiego prosimy pamiętać aby podchodzić do bufetu w maseczce i jednorazowych rękawiczkach. Posiłki przygotowywane są zgodnie ze wszelkimi normami i zasadami HACCP przy zachowaniu szczególnych środków ostrożności.

PERSONEL

Wszyscy pracownicy hotelu i restauracji hotelowej są wewnętrznie przeszkoleni
z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i ostrożności pod względem zapobiegania wirusowi COVID-19, według zaleceń GIS i są zobligowani do bezwzględnego ich przestrzegania.
Personel wyposażony jest w środki ochrony osobistej oraz ma zapewnione środek do dezynfekcji rąk.
Wprowadziliśmy dodatkową dezynfekcję przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.

KOMUNIKACJA

Jeśli masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 22 601 44 11 lub mailowo pod adresem: karat@cul.com.pl.  Obie formy kontaktu są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590. Dbaj o zdrowie swoje i innych.

Korzystając z naszej przeglądarki wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Używamy ich do celów statystycznych. W programie służącym do obsługi stron internetowych można zmienić ustawienia dotyczące cookies.